Kupujący posiada prawo zwrotu (prawo odstąpienia od umowy) zakupionego towaru w terminie do 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym oraz należycie zapakowany i zabezpieczony do wysyłki.
W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia albo towar jest niezgodny z opisem, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie daje możliwość dochodzenie roszczeń od przewoźnika.
Aby dokonać zwrotu towaru lub złożyć reklamację należy uzupełnić formularz zwrotu towaru (do pobrania na dole strony), dołączyć paragon sprzedaży i komplet umieścić w paczce ze zwracanym towarem.
Kupujący zobowiązany jest do zachowania nr nadania przesyłki zwrotnej.
Towar należy odesłać na adres:
Wojciech Miller Kosynierów Gdyńskich 37 93-357 Łódź tel: 509272766
Nie ma możliwości przesłania do Sprzedającego zakupionych towarów za pośrednictwem Poczty Polskiej w przesyłce w formie listu.
Sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysłanych do paczkomatu.
Każde żądanie zwrotu lub reklamacji zostanie rozpatrzone przez sprzedającego w terminie do 14 dni. Należność z tytułu zwrotu towaru zostanie rozliczona nie później niż do 14 dni kalendarzowych.
W przypadku zwrotu towaru zakupionego przez Konsumenta, koszty wysyłki są po stronie kupującego.
W przypadku reklamacji towaru zakupionego przez Konsumenta, koszty wysyłki są po stronie kupującego. Koszty te zostaną Kupującemu zwrócone w przypadku uznania reklamacji.
Sprzedający nie przyjmuje towarów odesłanych do Sprzedającego przesyłką za pobraniem. Takie przesyłki nie są odbierane przez Sprzedającego.
Kupujący zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia i zapakowania zwracanego lub podlegającego reklamacji towaru, które będzie odpowiadać właściwością tego towaru.
Kupujący jest zobowiązany do odesłania towaru w formie i stanie, w jakiej go otrzymał. Wszelkie ślady zabrudzeń, w tym ślady zewnętrzne i wewnętrzne będą skutkowały negatywnym rozpatrzeniem reklamacji lub zwrotu towaru.
Jeżeli kupujący odmówi lub zawini w odbiorze wcześniej opłaconej przesyłki, będzie skutkowało to zwrotem środków pomniejszonych o koszty wysyłki paczki, jak również jej powrotu do nadawcy.